Egen uppfattning!

Fick höra idag av en förskolelärare att vagnen var skit.
Jätte kul att höra när man precis betalt vagnen och väntar på att få hem den!
Den skulle ha liten liggdel till nyfödd + att barnet bak ser ingenting!.

Tänkte visa en bild som INTE är min bild om hur det ser ut med 2 barn i!.


Visst att barnet sitter nära ryggstödet men så farligt tycker jag ändå inte att det är. Tycker faktiskt att det ser ut som lillkillen på bilden sover ganska skönt  :).
Och Nathalie kommer ju inte sitta där 24h om dygnet eller för alltid! :)
Hon kommer ju sitta fram då brossan är på dagis eller utlånad eller vill gå!.

Jag skiter i vad andra tycker, jag vill själv testa vagnen och få en egen uppfattning!
Och jag längtar efter den- så det så! :)


OM ANNAT:

Hampus och jag har sovit i soffan i natt. Först somnade vi i hampus säng- underlättar för oss alla om vi sover där när hamp är sjuk. Pontus störs inte och jag blir mer lugnade om jag tar hand om honom själv eftersom Pontus blir hysterisk när hampus kräks.  Pontus klarar inte av när hampus kräks, han får typ panik när han inte kan hjälpa honom.
Han hosta och hosta så efter en timme gick vi upp, gav medicin och sen la vi oss i soffan och slog på tv:n och sen somnade vi!  Där sov vi lungt fram tills vi hörde pontus var uppe och skulle gå till jobb.  Sen gick vi upp och la oss i sängen. Sov fram till nio sen hörde vi Nathis prata och då ville Hampus upp.
Nu sitter dem inne på Nathalies rum
( datorn i hallen där uppe så jag kan se in på hennes rum) där sitter dem båda och hampus har dragit ut ALLA hennes leksaker så där sitter dem i mitten av allt. JIPPIE att städa det =(.
Måste gå och handla sen också. Blöjorna är strax slut.  och middag till idag.

Får ta och städa här idag med. Vika upp den rena tvätten + dammsuga.
Det är vad som står på schemat.
Tar nog sen kameran och fotar dem små när dem leker!

Ses kanske här sen!

hej så länge!







Kommentarer
Nyfiken läsare

Men varför ska folk alltid lägga sig i?.. Jag struntar också i vad andra tycker för det mesta. Man lär av sina egna misstag helt enkelt!

2009-08-11 @ 12:53:59
Anonym

Vagnen kommer säkert bli toppen.. ! stå på dig :D

2009-08-11 @ 18:02:08
Elin

Vagnen kommer säkert bli toppen.. ! stå på dig :D

2009-08-11 @ 18:02:46
URL: http://lektras.blogg.se/
Eva och Neo

Jag tycker att det ser super mysigt ut under sittdelen Och jag tror att Nattis kommer att tycka att det är super mysigt när hon ligger där + att du skall pimpa till det där under så hon kan roa sig lite. Så skit i vad andra hopplösa människor tycker.

2009-08-11 @ 18:08:39
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Jenny

Alla ska alltid ha åsikter om allt. Vagnen kommer att bli toppen!!! :)

2009-08-13 @ 20:51:30
URL: http://jennyslivetpaenpinne.blogspot.com/
Sara

Tack för dina kommentarer i min blogg =)

Kan bara säga en sak ang. Phil och Ted vagnen. Den är kanon! Finns ingen bättre syskonvagn!

Så smidig, och går att få så mysig och fin med hjälp av lite dynor och så.

Kram Sara

2009-08-14 @ 09:49:42
URL: http://glamina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0