Kära du!

Kära nyfikenläsare inte behöver man vara ett geni heller :) men det underlättar om du går in på
http://www.designadinblogg.se/
 :) eller det kanske du har gjort? =/ men sen att fixa headern har jag gjort med hjälp av paint. Jag har inget annan program  =(.
Men herru, har du blogg så vill jag ju läsa din :)

Men om man vill få den mer avancerad än min  är- vet jag inte hur man gör få då hade jag redan gjort det :)  * fnissar*


Min kära mamma har varit här idag! Med robbin!  Väldans trevligt!.  Och käre Hampus har fått feber =( Han har haft det till och från i några dagar och ringde precis sjukvårdsupplysningen. Han hostar också fast inte så värst mycket idag..
Men det var ingen fara som jag misstänkte :).

Ska nu laga mat och sen ska jag visa vad vi har köpt :)   * lägger ut bild om några timmar då jag är tillbaka*


Kommentarer
hanna

Jag har inte börjat skriva blogg än!! =) Men vill göra det!

2009-08-10 @ 17:37:24
URL: http://hcmo.blogg.se/
nyfiken läsare

det där inlägget ovanför skrev JAG!!! Sitter på jobbdatorn så "hanna" är min kollega och det där är hennes bloggadress, datorn hade väl det sparat antar jag :P Det är alltså Nyfiken läsare som skriver och jag heter carro och inte hanna!

2009-08-10 @ 17:41:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0