iNKÖP! ( VILL HA)

Har kollar lite på hm nyss!

Gud vad mycket det finns som jag vill ha!

Men så tänker jag- men det kanske finns något liknande på Ullared så jag kan ju vänta med dem inköptena!
Men tänk er min flicka när hon precis lärt sig så i dessa kläderna.
thigths, hösttskor, BENVÄRMARE ( så sött) och klänning till det och en lite tjockare tröja!


JAG TROR JAG SMÄLTER!!
 Längtar till ullared! Jag ska inhandla:
Hampus- regnkläder, täckkläder, tröjor, jeans, strumpor, ryggsäck. höstjacka.
Nathalie, nya tröjor+ bodysar.  höstjacka!
Barnmattor, barn tavlor, barnlampor.

Mattor till huset. Såsbringare och en bricka. Fotoalbum + fotoramar.

och sen någon jacka till mig tror jag!. Fler nappar till Nathalie så man kan slänga dem gamle. Ska även se om den har sittnyna tillvagn.. En sån där fäll vill jag ha till vagnen också!
Åh vad jag vill ha mycket :=)


Kommentarer
Eva och Neo

När skall ni till ullared? :D

2009-08-04 @ 08:22:01
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Elin

Jag känner igen det där.. just nu finns det så otroligt mycke fint å köpa :D

2009-08-04 @ 12:46:21
URL: http://lektras.blogg.se/
Anonym

Du som är duktig på kameror kanske kan tipsa mig om en bra systemkamera för en nybörjare? Den får dessvärre inte kosta mer än 4-5000 kr. Har en digitalkamera sen okt 07 så det är dags att byta upp sig tycker jag. Litar inte på försäljarna i affärerna, dem försöker bara tjäna pengar.

2009-08-04 @ 18:34:30
Nyfiken läsare

inte meningen att vara anonym i mitt inlägg om kameror :P

2009-08-04 @ 18:35:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0