hos mormor & morfar!

Är hos mina föräldrar! Kom igår! Det är så skönt att åka hit. Slippa behöva laga mat, städa, tvätta mm, bara ta det lugnt! Det är så skönt!  Igår kom vi hit.. gjorde inte speciellt mycket.. Hampus åkte en tur med sin morbror som skulle tanka :) Det tyckte Hampus var intressant och åka bil helt själv med morbror :)


 gosar med mormor!
Sen tog vi det bara lungt!

Idag har vi hittat på skoj! Jag och mamma tog barnen och åkte in till ystad! Vi gick runt och tittade i affärer fick i oss lite mat och sen åkte vi hem till morfar!

 man kände sig liite som en kändis när en galen kvinna gick och fotade oss :)
Hampus lämnade shoppingen till oss tjejer så han tog sig en tupplur under tiden! Nathalie fick komma upp och testa kläder och var på ett strålande humör. skumt,  fast hon bara är 9 månder gammal har hon redan det stora intresset som vi tjejer har,  att shoppa :) Hon ställde gärna upp på att testa kläder :)

 Nathalie testar en vintermössa. ( hon har redan en höstmössa men jag fastnade för denna så den la vi på shoppinghögen " mössan är på sne på bilden"

 Åt en god mjukglass!

 En bild på min mamma, barnens mormor!


Shoppingen till Nathalie! Mormor tycker tiden gått så fort så nathalies månadspresenter hon får utav sin mormor hade blivit lite försenade så mormor tog igen dem månaderna  nu :)  Tusen tack underbara mamma, jag valde kläderna, mormor betalde * det gillas hihi *

 En härlig shjal fick med  av min mamma! armband & hårfärg!

 -ingen bra bild men ville bara visa att jag blivit svarthårig igen :)

tack och hej för idag!


Kommentarer
Alex

Så fina bilder! Häftigt att du e svarthårig igen, snyggt!

Schysst morsa du har :)

2009-08-25 @ 22:13:55
Emelie

Fin du är :)& fina kläder.

2009-08-25 @ 22:41:55
Eva med Neo

Ni är så fina, hjärtar er en massa!

2009-08-26 @ 08:54:44
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Maria

Ska verkligen hampus åka bil i framsätet så i bara bältet? Vet ni vilken risk ni utsätter honom för? Man kan krocka även om man bara åker en liten bit för att tanka!

2009-08-26 @ 12:02:37
Anonym

Du, MoralMaria - Hampus sitter i sin egen barnstol på bilden, Kanske svårt att se när den är lite mörk? Tona ner va..

2009-08-26 @ 20:11:00
Pappa

Om det inte framgick, Är ingen van kommentator - Så var det jag - Barnens pappa som skrev svaret här ovan.

2009-08-26 @ 20:12:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0