Heeelt fast!

Ja jag har blivit beroende  :) Av Farmville på facebook! Syrran vissade mig detta och nu är man fast :) Det är verkligen jätte kul men jag tror det är bara nu i början som man är så aktiv! Men just nu är det kul iallafall :)

Kom hem från mina föräldrar  i torsdags! Hade haft ett par UNDERBARA dagar där!
I fredags målade jag vårt sovrum! Vissar inte bilder ÄN för vi ska riva gadroben där och göra det fiint så det kommer bilder sen när detta är gjort!
Idag är svärmor här och ska hjälpa oss att måla matsalen! Dem är och handlar saker just nu med hampan!.

Ska bli vitt där inne för vi har inte en enda vit vägg i vårt hem så då fick det bli vitt där :)

nu ska jag gå! dem kom just tillbaka!!

Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0