frågar efter dagis!

Han är så go lille Hampe mannen! Igår när mange och monika kom berättade Hampus att han skulle börja på dagis för mange! Han ser så framemot det! I morse när han vaknade, helt yr sa han- Hampus dagis?
nej inte idag svarade jag.. en annan dag, men snart!
åh vad han längtar :) ja jag med, det ska bli så kul för honom! Och jag och nathalie kan mysa lite mera :) helt underbart go är hon! Så glad och snäll! Hon drar sig upp på saker så att hon står med hjälpa av att hålla i sig! Sätter man sig ner och sträcker ut handen vill hon gärna ta den och gå till en så nä vi kommer hem ikväll ska sätta ner gåvagnen ner på bottenvånningen så hon kan börja använda den ifall hon vill!

föresten- jag har en gåstol till salu om någon behöver!

Åker hem ikväll! mamma kör oss hem men det blir inte förens mycket senare idag, vet inte om vi skulle hitta på något med monika och mange idag! tycker inte det finns så¨mycket att göra än att shoppa och det gjorde vi i förgår!

Får se vad som händer!

föresten , min nyfikna läsare" så du gick och köpte dig 1000d :) hoppas du bir nöjd :)  har du frågor är det bara att fråga på :)
om du behöver inställningar tex för att fota vattendroppar eller, svartvit,  eller bäckar så vattnet blir blått :)
du bor inte i skåne va? tänkte vi kunde ut och fota tillsammmans * hihi *



Kommentarer
Emelie

Sv; Nej men jag måste ha giltligt legg nu när jag bytt efternamn :) Och att köpa både idkort och pass är inget jag vill lägga pengar på så därför fick det bli ett id/pass i ett :)

2009-08-27 @ 10:34:00
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Nyfiken läsare

Jag har fått hem kameran nu och den är så fin :D Kul att fota också! Fast jag är ju verkligen heeeelt ny på detta! Ska gå igenom all info man fick på skivor och så... sen kanske man kan avancera lite :) Jag fotar mest min hund,alltså rörliga motiv, har du något tips vad man ska ha för objektiv då? Tänkte vi skulle köpa nåt längre/bättre också. Bor i Skåne hihi :)

2009-08-27 @ 14:30:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0