fråga innan ni antar saker.

Till Maria.. och alla ni andra som bara tror sig veta.

Jag hatar folk som antar saker, utan att inte enns veta vad som ligger bakom eller som nu, antog du att hampus åkte utan bilbarnstol och predikar om vilken risk jag utsätter honom för!! ETT BARN!  MITT BARN! Vad tror folk egentligen. .  Du ser ingen stol för bilden är mörk och hans bilstol är mörk. men kolla på hans bälte. Hade han suttit utan bilstol hade väl inte hans bilbälte suttit som det gör. utan då hade han nog haft det vid halsen? Och sen kan man kanske mer skriva- Åker inte han i bilbarnstol?

Det är jobbigt att folk antar utan att veta "sanningen" Så snälla, nästa gång ni antar något, fråga istället!!! Så som bilder visar behöver inte vara sanningen!


Det gör mig väldig arg och ledsen att ni tror jag är så korkad och hade satt min son i en bil utan bilbarnstol och sen tala om om vilken risk jag utsätter honom för! 

Men jag kan gärna meddela att han sitter i en ordentlig bilbarnstol! Märket: Akta Graco XTP
Den på bilden är Hampus stol, fast jag har tagit bort den för huvudet nu! Just den stolen sitter han i bilen på bilden också!

och kan också medela att Hampus sitter framåt! Han är över 15 kg och får detta! Man får det -  men det rekommenderas att sitta bakåtvänd så länge det går men hampus är åksjuk och kräker 99 % då han sitter bakåtvänd! Så för våran familj passade detta oss bäst att ha honom framåt! punkt slut :)



Kommentarer
Nyfiken läsare

Haha, äsch skit i såna personer som henne, hon nar uppenbarligen inget liv och måste därför lägga sig i andras!

2009-08-27 @ 08:16:49
Eva med Neo

Håller med nyfiken läsare, om hon nu är så KORKAD o inte kan se bättre så får hon vara KORKAD. Vem som helst kan ju för tusan se att han sitter på något för att komma så pass högt upp som sin morbror.

2009-08-27 @ 09:14:25
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0