Älskar att sjunga!

Jag letar ivrigt efter ett xbox! Jag vill så gärna få tag i ett sånt där "singstar"skitsak! jag älskar att lyssna på hög musik, vråla ut allt jag kan, men sen att det låter skitdåligt, det struntar jag i ;) om jag är själv vill säga! Annars sjunger jag tyst :) Men jag älskar att sjunga iallafall :)

Som tex nu, köpte ett par billiga hörlurar på netto igår för att få någon musik i datorn!. och nu sjunger jag så fint så! :)  bara jag och barnen hemma och dem säger inget :) ÄN, vänta några år till så säger nog dem att mamma du sjunger förjävligt :) Men tills då tänker jag sjunga på :) Så är det någon som vet några bra kareoki sak så hojta till! Vill ha sådant som man hör artisterna sjunga också, för då hör man inte mig så mycket :) :)

har testat xbox varianten och den gillar jag!. men lägga 3-4000 kr på det är inte så jätte kul..



Kommentarer
Malin och lilla Oliver

Du har inte funderat på playstation2 ist för xbox? Det är billigare och lika kul.

2009-08-31 @ 16:29:33
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Anonym

playstation 2 har vi, kostade typ 1200:-

Inte lika dyrt som Xbox

2009-09-01 @ 17:46:55
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0