Ullared Gekås April 09

Är på väg hem från gekås i ullared.! Ska jobba direkt när vi har laddat så ska jag ta foton på inköpen ikväll. Hej.

Nu Är jag hemma från Gekås, och jobbat, sen hem och handla och det blev hemlagad pizza! Nu är Natha nattad och jag sitter här och ska nu lägga upp mina " fynd ".

       

En lyckta som jag ska ha på golvet med ljus :), 2 kaffe tavlor till kök. 2 st babyalbum till barnen samt 2 svarta fotoböcker jag själv ska göra. 4 st våtservetter + 2 hygienservetter. 4 st handukar 2 st badlakan till blivande nya dushen som kommer att gå i svart vit och grått! Toaletten är klar om ca 3 veckor!.


      
Två svarta kurkor  med bollar. Bild 2 dekrationer. 3 st löpare till kök + vardagsrum. En svart vas- dektraion + tång.
1 en golvvas med grönt vas. Allting till vardagsrummet.

     
2 st stora ramar till sovrum+ badbalja till Nathalie men Hampus får också plats ifall han skulle vilja bada :)
Ett hellokitty badlakan, två st bodysar " lillasyster" ett kuddfodral Sötnos, + ett påslakanset till stora sängen till N.

  En doseringsburk, en nallemobil att hänga på sufletten brevid dem andre två tösen har :) . En nallephu förvaring till bilen,sådant man hänger på sättet och har massa fack och fickor,  samt solskydd med bilar på till båda två sidorna där back. Sopbubblor, en solhatt och vårjacka till Hampus! Vind och vattentät jacka. Svårt att få bra bild på jackan, den ser hemsk ut på bilden. 2 st skallror till Nathalie!.

Det var nog allt!! Undrar ni över priset på något är det bara till att fråga :)




Kommentarer
Marih

Spännande o se vad ni kom hem med ;o)

2009-04-10 @ 16:36:07
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Eva

Kom hem med dig då!

2009-04-10 @ 18:26:50
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Eva

Massa saker det blev... :P



Vill också shoppa lite, nåja, hoppas att du har haft en bra dag. =)



Kram och god natt!

2009-04-10 @ 22:34:16
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Alex

Härlig shopping ser jag, gud så underbart! Du gör en aldrig besviken när det kommer till shopping ;) hihi Puss o Kram

2009-04-12 @ 16:02:21
carro

Har dem fått in mycket sommarkläder till vuxna?

2009-04-13 @ 09:25:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0