Snart kommer en bebis :)

Sitter och nu väntar varje dag på att Eva´s bebis ska komma  :) I morgon har hon BF och jag hoppas på att bebis kommer gärna idag eftersom jag sa att jag trodde bebis skulle komma innnan :) Men nu hoppas jag nästan på påskafton :) Tänk vilken present från påskharen :) men sen samtidigt- bebisen ska ju ha en egen dag- inte en afton!. Så Eva, kommer värkarna på påskafton- HÅLL IGEN :)

Ska till ullared på fredag och det hade ju varit kanon om bebis hade velat titta ut innan dess så jag kan handla till bebisen där :)

Underbara Eva- tänka sig att hon ska bli mamma :)


 

Hon kommer att bli en UNDERBAR mamma!. Även om hon inte haft barn innan så får man ändå upp en bild om hur hon kommer att bli, utav hur hon är mot barn nu och vad hon har för funderingar och så. Sedan märker man att hon är mogen för barn, hennes värderingar! Ahh det kommer bli så bra så och det kommer gå galant både för Eva och hennes Emil med föräldrarskapet!.

*wiee* Längtar så :) Jag har på känn att det är en pojke där inne- blir det en tjej, ja då kommer det ta ett tag innan man får in det *haha*   Tänk så blir det en tjej, då kan vi shoppa tillsammans :) Klä dem i fina klänningar :) Är det en pojk så går det bra det med ;) * haha * Längtar tills jag får träffa den kommande bebisen- se någon annans barn- en nära väns barn  få växa upp- det ska bli skoj!. Gå på dop kanske? Har bara varit på mina barns dop. Ja som ni förstår ser jag fram emot detta!

Nu ska jag ta mina egna gosbarn och äta frukost :) en halvtimme tills våra bästa år :)



Kommentarer
Alex

Vad fint du skriver =)

Det märks att ni har något bra :D

2009-04-08 @ 10:31:51
Eva

Tänka sig att jag känner denna fina människa?

Helt ofattbart.. Du är bäst gumman!

2009-04-08 @ 12:25:42
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Eva

Hihi, tant Diana! :D

2009-04-09 @ 08:08:53
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0