Sniffa!

Tisdag idag. Vaknade klockan sju i morse- visste att killarna på toa skulle komma så det var bara till att gå upp, ta på sig lite kläder och invänta dem.. La mig på soffan och Hampus märkte att jag inte låg brevid honom så han gick också upp bara någon minut efter mig.. Gissa om vi båda är trötta nu! Nathalie ligger och sover och Hampus och jag har slagit in presenter till Neo- två stora paket med blandade saker i.!. Sedan målade vi och gjorde ett kort som vi skrev en liten dikt i, klistrade in lite saker  på kortet :) Det blev helt okej :) Det var roligt att göra iallafall!
Ska iallafall dit ikväll och träffa dem alla tre! Ska bli riktigt roligt! Få hålla i honom och säga hej jag heter Diana, välkommen till världen lilleman :) och ge Eva och Emil en stor grattis kram såklart :)
Tar ju givetvis med kameran också- jag har lite planer redan som jag ska göra till typ dopet?! Eller fyller inte Eva år snart?? :)






Kommentarer
Eva

Du är go du :D



Undrar vad du får för ideér

2009-04-22 @ 07:15:52
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0