planer för morgondagen.

Helgen har bestått av årets förta ute-grillning hos mamma och pappa i skurup! Mamma passade barnen medans vi var på visning men det var ett hus som inte var intressant när vi tittade på det..
Lördag: jag jobbade sedan kom Johan, johanna och kevin hit och grillade med oss!.
Söndag: Hampus åkte på barngympa med sin farmor. När han kom hem blev det en stor runda hela familjen, runt hamnen och inom 2 lekplatser.. Nathalie tog sin första tur på gungorna :). Sedan gick vi hem och barnen somnade.. När dem hade vaknat gick vi ner till Farmor, farfar och faster och åt middag där!

Nu sover barnen gott och Pontus och jag kollar tv, passade på att blogga i pausen!

I morgon ska jag och Hampus åka till mitt och min mammas jobb. Blir bjudna på frukost där och jag ska skriva min månadsjouarnal, sen är det hem- ta med resten av famijen och turen går till Höör!
Ska titta på ett väldigt intressant hus där!.
Nu tänker många Höör!??  - varför så långt bort..
Men så jäkla långt är det faktiskt inte :) Det tar 35 min med tåget! Och huset är centralt. Nära till dagis, affärer, banker, tågen mm!.
Vill vi inte ha detta huset så kommer vi att fortsätta vårt sökande efter hus men mer mot skurupshållet!.
Men vi söker hus som är bra pris, (månadskostnad) trädgård, centralt- nära till affärer+ dagis osv. och så måste vi ha minst 3 sovrum!

Så vi får se vad huset har ett erbjuda i morgon iallafall, som det står på internet så är huset perfekt för oss!

Natti natt!


Kommentarer
Eva

Hoppas att det är något för er! håller tummarna

Och det är som du säger, det är inte långt bort!

2009-04-27 @ 12:43:31
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0