Ny balkong + lite annat.

När jag kom hem efter jobb satte jag upp tavlor och röjde lite  * visar bilder *

 
Satte upp den svarta tavlan på barnens rum.. Vet inte annars riktigt vart jag ska ha den så den får hänga där tills vidare :)
Kolla in Nathalies sängkläder ser så flickaktigt ut :) Älskar rosa :)

 Kaffetavlorna kom också upp :) Älskar mitt stora köksbord!

 Placerade om blommorna.

 Stora tavlan kom upp i vårt sovrum!



 och vi har en underbar balkong! I fredags när jag kom hem efter ullared hade Pontus (sambon) varit och handlat nytt golv och möbler till vår balkong!. I sommar blir det mycket grillande där * elgrill *
Sommarkvällar med en kopp te och tända ljus *ljuvligt*

 Glömt och visa detta fina halsband! med hello kitty.. Detta smycke har min mormor syster Karin gjort till Nathalie som hon ska ha när hon blir 3 år.  Jättefint!.

Det var det mesta för idag!  Hejhej!

Ps- till carro- jag vet inte om dem fått in mycket sommarkläder på ullared- köpte allt utom kläder men jag såg iallafall bikini och sommarhattar :)




















Kommentarer
Alex

Så fint du/ni gjort det! Skit mysigt.

Vad fin den bilden/tavlan på dem båda tillsammans är! Så kärleksfull =)

2009-04-13 @ 20:00:08
carro

Tack =) tänkte åka dit i början av maj.

2009-04-13 @ 20:39:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0