Lille Neo har kommit! Grattis EVA :)

Igår skickade jag ju sms med Emil och värkrna var tätta och dem skulle åka in till bb klockan 22,00.
Då hade Eva nog haft ont  hela dagen om jag förståt dem rätt?!.
Sedan stände dem av mobilerna när dem åkte in.
 När klockan var tolv tittade jag på min mobil och tänkte att dem måste ha fått stanna på bb och att förlossningen verkligen är pågång nu- annars hade jag nog fått sms om falskt alarm :) Så var tredje timme har jag tittat på mobilen- inget sms :) Då var jag säker på att en liten bebis var på gång :)
Klockan åtta fick jag det sms jag väntat på :)
Lille Neo,  ( ja det blev en pojk som nästan alla hade gissat på) hade kommit till världen klockan 07,13.
Förlossningen hade gått jätte bra :)

Emil säger- känslan är obeskrivlig och det finns inget finare på hela planeten , han är myckt stolt över Eva!

- Jo jag kan nästan själv börja gråta när jag tänker på den känslan man får när man får sitt första barn - helt obeskrivligt:)

Eva ska ringa mig under dagen och jag kommer att uppdatera mer då :)
Längtar att få träffa dem :)

Är enormt glada för deras skull och önskar dem all lycka :)

Jag har blivit Tant Diana :)


Kommentarer
Carina

Gud va kul för dom å så efterlängtad av dom men av dej med hihihihihi hälsa dom å ge dom en kram fr mej kram

2009-04-19 @ 09:13:24
Malin

Ett stort grattis till dom =)

2009-04-19 @ 09:19:02
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Alex

Grattis till dig med nyblivna Tant Diana =D

2009-04-19 @ 17:07:40
Eva

Lite tårar utav ditt inlägg, du är bara för go gumman!

Tack för du är så underbar! Masssa kramar!

2009-04-21 @ 12:51:58
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0