Helgen som gått.

Helgen har gått jätte fort- så här såg vår helg ut:

FREDAG:  Till MVC , pratade med min barnmorska som jag hade när jag väntade Nathalie och vi gick igenom min förlossningsjounal som jag inte hade sett innan.. Det var intressant :)

 

Det blev väldigt varmt väder och jag gick och handlade två gånger. Sen satte jag mig på en bänk utanför vårt hus och läste en tidning som jag premunerar på (fototidning) medans barnen sov gott i vagnen.
Då skickar Eva och vi bestämmar träff. Så jag gick och mötte henne  och handlade glass åt oss! Hon fick lite"hugg"? och jag blev helt nervös :) Trodde nästan det var förlossning på gång haha :)
Sedan och så gick vi sedan hem och lekte lite på gården innan det var dags att bjuda på mat! Eva gick sent på kvällen och vi hade en fin dag tillsammans :) Vem vet- nästa gång vi kanske ses har bebis kommit?? * snart så , bara några få dagar kvar :)* 
 
Lördag: Steg upp. cykla till jobb.. Jobbade, möta pontus, körde till biltema och handlade bilspegel till nathalie, hem till skurup och hälsa på, tillbaka hem så kom Johan, Johanna och Kevin och det blev årets första grillning. Fläskfile med hasselbackspotatis *mumma*.  Barnen lekte fint och sen blev det tv-tittande när johanna hade åkt till jobb. Sängen blev klockan tolv.

Söndag: Steg upp tio, gick ut med dante och pontus och hampus åkte och dushca. kom hem.
Johan och Kevin kom på en kopp kaffe och semlor :) Så nu passar jag Kevin och barnen leker! Pontus och Johan är nere vid hamnen.. Något strul med båtplatsen dem har, båtplatsen kommer antagligen försvinna och då har killarna ingen båtplats så då kanske dem får sälja båten =(.

    




Kommentarer
Eva

Söt hon är i sin kjol.

2009-04-05 @ 19:01:51
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Eva

hihi..Så hade jag nog också tänkt.. Men äntligen fick man sig en liten snyggare design! :P

2009-04-06 @ 06:28:39
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0