Annandag påsk!

Jobbat hela helgen förutom i går!. Ska jobba idag och inväntar barnpassning! Pontus ska ut och fiska!. Hoppas han kan komma hem med torsk, längtar efter det :)

I fredags ullared + jobb på kvällen.
Lördag- firade påskafton hos mina föräldrar+ jobb på kvällen
Söndag- Ledig från jobb. Åkte hem till Eva och Emil med Nathalie och hälsade på! Mycket trevlig sambo hade hon :)- ska bjuda hit dem på middag i veckan om bebisen inte hinner titta ut :) Sedan firade vi påsk hos barnens farmor! Sen gick vi till Bahbas och tog en drink och träffade Johan där.. Pontus vann lit epå jack vegasen och bjöd på drickan :)
Måndag- idag- jobba sen får jag se vad som händer!

I går när vi träffade Johan sa han att han ville köpa ut den andre killen men han kom med detta försent när båten redan var såld- lite trist men nu är dem på jakt efter en annan båt! Och Pontus hittade en båt igår- JÄTTE FIN med så man kan sova på den också+ ett litet pentry.. en båt  i min stil :). Men det  är ju inte min båt  ( det är sambons och i såfalls Johans båt och NEJ bara för att vi bor tillsammans och så så är hans ägodelar hans och min systemkamera och mina ägodelar som jag köpt för MINA egna pengar är mina och inte hans!.  Som visa personer menade på i mitt förra inlägg!.

men visst är det lite roligare ifall jag med gillar båten än om jag hade hatat den :)

Våra planer :
öland med Alexandra och Martin.
50 års fest för mig och Pontus hemma på landet hos mamma och pappa!
En träff med Pernilla och Calle snart!.
En middagsbjudning Eva och Emil.
Gulla med Eva och Emils bebis :)

Det är min lilla kom ihåg lapp :)



Sedan svar till Annika igen:

Om jag någonsin varit pank? Javisst har jag det men är jag är inte så dum att jag säger upp mig från mitt jobb när jag planerar barn eller precis hade blivit gravid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0