va, är det sant?

Fick ett mms i lördags- kunde knappt tro mina ögon! En pärla som jag känner hade gått och gift sig!! Kan fortfarande inte smälta det.. Liksom du tjejen!. Det är inte likt dig :). Du har ju inte sagt något heller! :) Min första tankte var när jag såg bilden- VA JAG VAR INTE BJUDEN! Jäkla tant :). Men festen skulle vara till hösten så jag antar att detta var ett hemligt bröllop, annars ska jag kasta ägg på dig när jag träffar dig nästa gång *skratt*. jag som ville se dig i brudklänning *snyftar*.
Jätte glad för din/ er skull :). Säker på att ni kommer leva ett lyckligt liv tillsammans- ni passar verkligen ihop :).

Annars är det mesta som vanligt- fullspäckad vecka:
Måndag- idag- farmor kommer hit  i eftermiddag och ska klippa grabbarna
Sen blir det nog ikea. Vi körde dit igår men det gick inte att få parkering. Hela parkering nr 2 var fulll och det var trafikvakter som fick korrigera bilisterna.. Så vi ska nog ge det ett försök till idag! Vill ha dem där tavellistorna till hampus rum. samt en barnpall som man kan ha i hallen så det blir lättare att ta på skorna! Sen vill jag byta ut fönsterlampan i hampus rum!.

Någon av färgerna, kanske röd eller grönblåa.


Tisdag- Min kära pappa fyller år :). han börjar bli gammal, hela 47 år!.  Jag har beställt hans present och nu börjar jag tveka på om jag hinner få den innan i morgon eftermiddag då vi tänkte köra dit och fira hans dag, annars får han ha den på fredag!.

Onsdag, klockan 08,00 ska jag göra sån där grej med diabetes på mödravårdcentralen.. Dricka något sött skit, vänta2 timmar, sen stick i fingret och sen typ gå hem om allt ser bra ut.. Tror dem mäter magen då också! Får ta med hampus och hoppas att det inte blir några problem.. På eftermiddagen kommer en gammal kompis hit som också nyligen blivit gravid. Hon skulle på inskrivingsinfo här i Limhamn och tänkte då hälsa på. Inte träffat henne på typ 1 år :)

Torsdag: Inga planer vad jag vet :)..

Fredag: Mamma kommer och hämtar min prins!.  Han ska sova hos mormor och morfar hela helgen!. Så länge har han aldrig sovit borta förr, max en natt..  Kommer säkert få en eller två tårar i mitt öga på lördagkväll när jag går och lägger mig.

Lördag, först jobba sen ska vi på FEST :).. Längesen jag klädde upp mig så det ska bli riktigt kul :).. Vicky, älsklings syrra blir hela 18 år!. Så då är det stor fest :). hela tjocka släkten och alla hennes kompisar. Det ska bli så skönt att gå dit och inte behöva jaga Hampus eller tänka på vart han är :). Bara kunna slappna av och ha det trevligt!.

Söndag- SOVA :) Tills mamma kommer hem med min älsklingspåg :)!.

Nog om vad som händer denna veckan- just handlat på nätet ett sängoverkast! HOPPAS jag inte blir missnöjd med detta bara!.


Tänkte göra ett lila tema i sovrummet. Lila sängoverkast och lila lykta samt en lila fönsterlampa!

. Sen blir det nog med lila i rummet :)


kökslampa beställdes också!. tyckte den var fräck!.  och grytlappar

Allt kommer om en månads tid och hoppas då det bli fint :)


Nu ska vi ut med Dante och sedan gå och handla lite, mjölk, jucie och såna saker :). Smulpaj till Pontus som han önskade!.

// hej hopp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0