Slappedag idag!.

Jag fick sova en hel natt inatt- gud vad det var skönt :)..  Nu sover lilleman middag och jag har precis lagt ut gårdagens foto på bilddagboken!... heter varahjartan där ifall någon vill se mina foton som jag tog igår!. var ute med min mamma som också är fotogalen och tog foton i 4 timmar :).

Min favoritbild: Gillar den skarpt.. varför vet jag inte!. haha


Annars så har det varit en lugn dag idag! Jessica kom hit en liten stund innan hon skulle till jobb, sen cyklade vi och handla lite gosaker till i morgon!. När vi kom hem somnade Hampus meddetsamma så jag satte mig här och la in bilder!.
I morgon blir det en lång dag för Hampus!. Vi ska träffa Johanna och Kevin med andra dagmammor och barn- ta bussen till skånes djurpark och vara där hela dagen!. Ska bli så kul för hampus och träffa andra barn och ha kul där!. :)

Annars fyller min mamma år idag :) Hela 41 år =). Stort grattis till henne :). Ska dit på lördag på middag och då ska hon få sin present :)!. Annars händer inte mycket mer än så i helgen! Nästa helg är det bowling och middag ute :). Och dessutom ULTRALJUD *wieee*
 Nu får det vara nog med blogg idag!. Ska snusa på mitt barn lite!

Hej svejs!.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0