Lördageftermiddag.

Sitter och kollar min mail.. Budade på ett traderabud och fick det, lite ihopplockade leksaker. mest skit men jag fastnade för en liten bok som var ny.  Fick värsta chocken- frakten låg på 55 kr och det var bara lätta saker! Fattar inte hur det kunde bli så dyrt.. Ska be henne att endast skicka boken!

Fick låna en katalog utav Marine i torsdags! Hittade några billiga julklappar till mina föräldrar så det ska jag nog ta och beställa!.  Så är det avklarat.. Vad ska man ge resten av släkten tro?

Idag har man jobbat och nu är jag hemma med Hampus själv.. Pontus är ute och fiskar.. Tycker han borde tröttna på det snart :). Ska snart ta cyklen och åka och handla lite.. ost, lite lördagsgodis, middag till idag!. Tråkigt att bara sitta hemma =(...

Får bli ett kort  inlägg för det verkar som Hampus ska spy..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0