Bm idag och fotodag!.

Usch vilken natt jag haft!.  hampus vaknade inte av hosta och inte av sin förkyldning men han sov så dåligt ändå!. Förstår inte vad det var som var fel.. Gick och la mig vid elva.. vaknade två.. Sen var vi vaken från och till klockan var 4. Då gick vi upp, kollade ut på gatan, gick och bar på honom för han skulle sova.. Så fort jag satte ner honom i sängen skrek han..  När klockan var lite över fyra tänkte jag att vi lägger oss i hans säng och sätter på nalle phu.. Efter en liten stund vaknade jag- råkade somna och vad gör Hampus- tror det är lekdags!. Jag stänger av tv.n och han börjar gråta.. Hostar spyr... *suck*. Vid halv sex tiden somnar vi i soffan.. Hampus somnade sittandes =(. Bär in honom i sängen och efter två timmar vägrar han sova mer.. Jag blir knas.. Pontus tog honom så jag fick sova lite! Skönt.. Halv tio ringer klockan, dags för att gå upp till barnmorskan!.

Gått upp 7 kg!. SJU! usch.. mindre trevligt. Och nu ökar bebisen bara i vikt.- 200g i veckan.. Hjärtljud på 139 och sf mått 29! har idag gått 31 veckor!. Nästa vecka på fredag är det ultraljud :) LÄNGTAR :).

Pontus är hemma från jobb idag- han är också sjuk+ att han får ta Hampus nu för jag ska ut med mamma och fotografera.. Vi vet inte riktigt på vad men hoppas på bra bilder :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0