Ullared- Gekås+ hampus rum.

det blir nog en runda till Ullared ändå :)... Farmor Pia frågade om vi skulle ta en tripp upp där i början på november- en måndag! Pia, faster vicki, jag och hampe :) Och det vill vi såklart :).. Handla endast julklappar blir det nog.. Hon har liten bil och man ska ju få plats med allt :).  Sen väntar jag på mitt jotex paket och jag tror att jag vill ha något till hemmet sen.. Inte något speciellt som jag kan komma på nu.. Förutom då ikea- Hampus möbler..

Möblerade om igår på hampus rum för att få större plats till hans nya möbler- resultatet blev så här:
 Satte tv.n på hans gamla bord. Tavlan ovanför har ännu inte fått något foto i men det kommer- ska bara förstora upp ett foto som passar! Lampan i fönstret såg jag var lite i sönder så den vågar jag inte ha i barnrummet så i slutet av veckan kommer där upp en ny lampa!.  Mattorna ska så småningom också byttas ut!.

 Satte bänken uppåt så det blev mer plats i rummet.

 Där stolarna står nu ska hans nya bord och stolar stå!. Samt två tavel-listor komma upp!.


Annars har vi bara planer för barnmorskan idag!. Klockan två.. Sen på fredag är det bada med Johanna & Kevin på nya aq-va-kul :).. Lördag jobba sen åka ut till mina föräldrar och sova över! Pontus ska fiska hela helgen så då åker vi också bort lite :)..




Kommentarer
Johanna

okej, Tror man mår bra av att komma ifrån ibland dessutom vill Dick umgås med honom också =) själv =) Domhade haft en jätte mysig kväll

2008-10-09 @ 08:08:50
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0