Tyst i huset...

Så skönt... Här är tyst och lugnt.. Hampus sover middag, Pontus är på verkstaden där han lämnat in sin bil..
Jag sitter här en stund och tvättar samtidigt! I tvättmaskinen rullar all vår tvätt samt att jag slängt in prynadskuddsfordral, babysittern och babybilbarnstolens fodral!. Även täcket till spjälsängen åkte med!. Så det blir tvätt hela kvällen :). Tycker det är okej att tvätta sålänge jag inte har Hampus att se efter samtidigt!.

Idag har Jessica varit här, hon följde med till min barnmorska!. Sf måttet var samma som för två veckor sen.. 31 cm..  Så magen har inte växt direkt. Men däremot har hon nog åkt ner lite.. Hon var inte helt fixerad men bm sa att med andra barnet brukar dem fixera sig lite senare än men första barnet!. Det betyder inte att jag behöver gå över tiden för det...

Har börjat undra lite saker, dem barn som förlossningen sätts igång lite tidigare, finns ju barn som vill komma ut tidigare än v 40 fixeras dem barn? går slemproppen på kvinnan? Går vattnet?
 Har börjat skriva vad som ska packas ner i bbväskan!. Tänkte packa den om 2-3 veckor! Har skrivit lista för Ullaredsresan också :).

 Till mig, billigt!.
Vinterjacka
Fotoalbum

Till Hampus, julklappar och 2 års presenter
 trailern till bobbycar
Pyjamas
kläder
Bok *speciell bok, ska se om dem har den*
Badlakan
Dvd-film- pippi eller emil.
Leksaker


Till Nathalie innan ankomsten, och någon julklapp blir det också =)
Pyjamas
Filt
Sängmobil
Vagnleksak
Badlakan, tjejigt :)
Bädsett, vagn + spjälsäng
Bitring



Till barnen, billigt och bra att ha!
MAM-flaskor
Nappar
Flaskborste
Napphållare
Våtservetter

Brossan vet jag redan vad han ska få i julklapp.. Likaså mina föräldrar.. Mormor får jag se vad som kan hittas på.. Syrran får jag se vad som kan hittas på. Likaså pontus familj!. Så det blir mest till barnen ullaredshandlandet går till :O).

Nu ska jag ner till tvättstugan igen! Hej så länge!


Kommentarer
Svar till Bea....

Hallo. MIn brors flickvän nämnde något om att du också skulel till Malmö Arena i morgon, stämmer det???



Madde

123456

2008-10-24 @ 14:08:24
URL: http://angelwing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0