ganska trött.

Är ganska så trött.. Igår var vi först och badade på swimmix med Johanna och Kevin!. Badade i typ 1½ timme- hem och åt lunch! Spagetti och köttfärsås och Hampus älskade det!. Han vissade tecken på att han var trött men när vi gick in och la oss i hans säng skulle han bara låtsas sova :)


Sen kom pappa hem och då blev det att cykla hela familjen till fiske och fiskar!. Hampus hade fått en "jigg"?? utan Pontus och råkade sätta sig på den och skulle dra i den och då gick den givetvis i sönder! Den är utav gummi och inte hur elastisk som helst :). Så då fick vi oss en liten cykeltur och hampus somnade i stolen i ca 10 min sen var  vi framme.. Så det var all sömn han fick den dagen!.

Vid åtta kom Johan hit och då skulle dem till Jonas och dricka lite alkohol, jag och Hampus la oss vid halv nio för vi var så trötta! Somnade meddetsamma efter lite sagoläsning!.

Vaknade vid tolv, ingen Pontus hemma.. Vaknade vid tre tiden, ingen Pontus hemma.. Hmm... Han skulle ta hunden när han kom hem och jag trodde inte det kunde bli så sent... Mellan tre och fyra kunde jag inte sova alls så jag tog på mig och släppte ut hunden på gården så han fick snabbt kissa!. In och försökte sova igen. Halv fem kom Pontus hem. Det hade visst blivit lite tokigt på stan, han hade fått sätta folk i taxi och skickat hem dem.. Pratade inte så mycket och nu sitter jag här- färdig för jobb men vet inte om jag ska väcka Pontus så han får stiga upp och ta över Hampus eller låta honom sova lite till..
Jag får ju börja mitt jobb när jag vill men då kommer jag också hem så sent.. Har alltid tagit bussen till jobb men tänkte faktiskt cykla idag.. Se hur lång tid det tar!. Testade att filma med min slitochsläng kamera..
Men man kan inte få in småvideo här va?

Har blivit bjuden på fest hos Alexandra och Martin- dem har ju gift sig :).. Men festen är 3 dagar innan beräcknad förlossning.. Utan för Emmaboda?! Om jag inte minns fel...  Hur har ni gjort? Hade ni åkt? Är bara så rädd att förlossningen ska sätta ingång där uppe- skulle inte förvåna mig liksom :).. Och det är några timmars bilfärd hem så det hade ju fått bli att man fött i småland!.  Som sagt- hur hade ni gjort?

Det får bli dagens fråga :)




Kommentarer
jeanette

OJ, jag hade inte vågat åka, speciellt eftersom du inte gick över med hampus.

2008-10-18 @ 10:25:31
Nyfiken läsare

Jag hade åkt utan att blinka =) Varför skulle bebisen komma precis den dagen liksom? Jag vet inte hur långt det är dit men det finns BB överallt.

2008-10-18 @ 19:58:22
Emelie

Jag hade nog inte vågat åka =))

2008-10-18 @ 21:11:03
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Alex

Vad gullig du e min kära vän =) Jag förstår fullt ut om du inte vågar åka, jag trodde inte ens du övervägde att komma! Glad :D

2008-10-19 @ 20:00:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0