Fler bristningar.. =(

Inte alls kul, börjar få mer bristningar.. Vart  ska detta sluta tro??.. *suckar*

Snart 5 veckor kvar till bf!. Kom och tänka på vad man ska ha när den lille födds.. och på sjukhuset, i bbväskan... Kom och tänkta på det för några dagar sen och insåg att jag hade missat något.. Men nu kan jag inte komma på vad det var =(..
Var och handlade på Lindex idag, Hampus behövde nya vantar och en ny mössa... Mamma och syrran var med och vi började titta på babyskläder.. Började plocka till mig några plagg till Nathalie och så sa mamma, behöver du verkligen det? Nä sa jag jag har redan massor av kläder. Så det var bara att hänga tillbaka det igen!  Det är onödigt att ha för mycket kläder i storlek 50-56 eftersom dem växer så snabbt denna tid men det är ju så gulligt med nyfödda bebiskläder!!

Försökte hitta en klänning till Arenans invigning som vi ska gå på men hittade nada!.  Vill heller inte lägga för mycket pengar på det!. Tur det är två veckor dit så man har lite tid på sig att leta!.

var ute med syskonvagnen idag, måste nog köpa nya däck till vagnen.! Pumpade hjulen när jag köpte vagnen och sen ställde jag ner den i källaren men nu när vi skulle ha vagnen fick vi gå direkt och pumpa hjulen igen!.

Fick mitt jotexpaket idag!.

Så blev överkastet! lite svårt att se men tyckte det blev helt okej!. Kanske måste byta gardiner bara då det blev massa olika mönster i rummet :-/

Då jobbar Pontus över idag och vi tar det lugnt!. Har varit med Hampus moster större delen av dagen! Så nu ska vi strax gå ut med Dante och sen bara ta det lugnt!. Får se om jag kan ta några foton på magen. Längesen sist!.

Och Alexandra- det är klart jag vill komma och att jag går och tänker på det :).  Vill ju fira er såklart :). Föresten har bröllopsfotona kommit?? VILL SE!!! =).

det var allt för idag!.



Kommentarer
Denise

Jaa, jag vill se magbilder=) Helt galet att det bara är fem veckor kvar. Jag kommer ihåg när du plussade, då började jag läsa din blogg=)

2008-10-20 @ 18:10:49
URL: http://snisen.blogg.se/
Alex

Massa magbilder välkomnas =) Du e underbar min vän!

De skall vara på ingång, så snart så =) Busy man den där fotografen :(

2008-10-21 @ 16:26:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0