En dag idag!.

Har idag lekt lite med min kamera! Försökte få poträtt bilder körda i manuellt. Ställa in ljuset och sådant själv.. Svårt att köra manuellt med barn eftersom personen man tar på måste sitta stilla och det är ju inte det lättaste med barn :) Två bilder som blev OK med tanke på att det var första gången jag försökte! man lär ju sig för varje gång man fotar =)



Sen försökte jag ta bild på mig själv, helkroppsbild men det gick inte så bra- blev suddig i ansiktet men sätter ut bilden ändå så ser ni magen lite  iallafall :)  Gått 35v i morgon!. 






Skulle ut och handla klänning till invigningen men tittade i gadroben och hittade en klänning där som jag bara haft vid ett tillfälle! Nyår för TRE år sen haha :). Men drog på mig klänningen och den passade perfekt!. Dock är den svart men glittrar.. Svarta leggins och svarta stövlar- ser ut som jag ska på begravning så jag tänkte ha en sjal till.. men vilken färg? jag har dessa två hemma, duger någon av dem?
Suddig bild men ni ser på ett ungefär...



Kommentarer
Alex

Den minns jag! :D Snyggo =) Ta den som känns bäst, modella lite framför spegeln så märker du =)

2008-10-21 @ 16:21:10
Denise

Ja, jag hämtade dem hos säljaren på hennes lager här i malmö. Jättesmidigt. Vilka fina bilder!=) Tycker inte alls att du är för stor, magen är helt perfekt tycker jag=)

2008-10-21 @ 17:39:07
URL: http://snisen.blogg.se/
Anna

Tycker du ska köpa en bolero.

2008-10-22 @ 01:05:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0