Jag älskar dem!.

Det är helt otroligt.. Jag har två barn :). Det är så kul :).
 Dem är så underbara, och jag är så stolt!. Kan nästan spricka av glädje :).

Nu ligger Nathalie, hampus och Pontus och sover. halv nio.
Jag har varit vaken en stund- kan inte sova!.
 Skulle behöva tvätta massa barnkläder men upptaget ända till söndag...  *suck*

Har varit dålig på att lägga in bilder på vår bilddagbok... varahjartan
men ska göra det under dagen :).

Idag har vi inga direkta planer- annars har vi haft fullt upp!.
 Varit besök här, vi har åkt till andra, läkarbesök och sen har jag mycket varit ute med ungarna i vagnen..
Det är så mysigt och vara ute och gå när man ser alla börjar plocka fram sina julsaker :).

Planer för helgen:
Fredag- idag.. Åka till babyland.. försöker leta efter MAMs suggnapp i mindre storlek.. Hon har strl 2 nu med tycker det går för fort när hon äter!.

Lördag- johanna, kevin och johan kommer! Ska äta middag ihop!. *trevligt*!. =)

Söndag- ska åka till mina föräldrar och visa upp nattis för min pappa :). sen gå på julskyltning i Limhamn med farmor och sen äta middag hos dem!.



Hampus är så glad för sin syster :).
 Går gärna fram och tar panna mot panna!.
 Ibland går han fram och ska försöka lyfta upp henne *vilket han inte får givetvis* :).
så då får man be honom sätta sig ner och hålla!.
Skricker hon så springer han till henne och ger henne nappen!!!
ÅH MAMMAS GULLUNGAR :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0