Första snön!

Idag kom första snön =).. Det har snöat från och till under nästan hela dagen :). 
Sprang ner i källaren  typ tre gånger för att till sist få rätt nyklar in till källarförådet där pulkan stod!. 
Klädde på Hampus och gick ut på gården!.



Efter det gick vi och lämnade pulkan och tog vagnen till affären! Då somnade Hampus och det kom ännu mer snö! Efter jag handlat och gick hem kom ännu mer snö och det blev fort mörkt!:
Nu känns det som att det  är snöstorm ute!.

Tog bild på magen innan, blev inte så bra men men




Är nu i vecka 39+2! Alltså 4 dagar kvar till själva bf dagen!.

Min mamma har gissar på att förlossningen sker på måndag!.
Jag själv gissar på nästa helg!. Då jag gått över med ca 4-6 dagar!.
Vi får se när hon kommer!. Jag är iallafall ganska övertygad om att jag vaknar på natten och har värkar!.
Det är så förlossningen kommer att komma igång, en känsla jag har!.

Fler som vågar på sig en chansning??? =).





Kommentarer
Jeanette

Vilken fin liten mage du har!

2008-11-21 @ 21:19:08
Denise

Ja, förhoppninsvis blir det planerat ks. Lovar att jag ska lägga upp bilder också. Nja, har inte kommit på några namn än, vi ska ha fem var och sen föröka enas om ett, men än så länge har jag inte kommit på några..

2008-11-21 @ 21:54:34
URL: http://snisen.blogg.se/
Jessica

Jag tror hon kommer senare än beräknat. Men när vet jag inte.. nån dag.

2008-11-22 @ 20:06:42
Jessica

Då säger jag den 27:-)

2008-11-22 @ 22:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0