Inskrivning + föräldrarmöte!

Var på inskrivning igår, passerat v 13 nu :).. Vad tiden går fort!. Tog kisseprov samt blodprov.. Hade glömt man gjorde blodprov och eftersom jag har förbi för nålat och smärta så var det ingen trevlig överaskning :). Men det gick över! Och jag fick ett plåster haha :) *stolt*.
har en del bruna flytningar och frågade vad det berodde på. Hon sa att det borde kollas upp så jag fick en tid till näst nästa måndag!. Undrar vad det kan vara... Vi har ju köpt en angelsound så jag hör ju att bebisen lever, som tur är- annars hade man börjat tveka!.

Ja och magen börjar växa! Inte så trevligt  för jag vill ha liten mage som med Hampus! Det var så skönt!.
Försökte ta en bild innan men lyckades inte *tyvärr alex*..  Bättre tur nästa gång :).

Jag fastnade i hissen idag.. På jobb... :) Det var trevligt :).. Faktiskt :)  En annorlunda dag :=) Jag visste ju att jag skulle få komma loss :). En hiss som bara går upp och ner, inget tak så man kan stå och prata med folk ändå, inte så att man är instängd så på det visset =). 

Ikväll är det möte på Hampus blivande dagis :).. Han börjar ju på Öresundsgårdens dagis den 1 augusti!. Och han fick et vykort att dem gärna ville träffa oss föräldrar, så klockan 19 ska vi dit och Hampeman får vara hos sin farmor undertiden!.

Annars händer det inte så mycket.. Jobbar i morgon med- sen är jag ledig i minst 5 veckor! Skit skönt!. :).. Och veckan vi är i Rhodos ska Pontus renovera lägenheten! En svart fondvägg i storarummet, övriga väggar vita..  En fondvägg i sovrummet vill jag med ha.. Svart med typ guldiga blommor på.. Och i Hampus rum ska det målas vitt!. Sen får vi se på UL vilket kön det är på den lille- så får vi måla därefter :).

Ja det var allt för idag! Ska bättra mig på bloggen nu när jag vet att folk läser :)

 // Diana


Kommentarer
Alex

Härliga planer som alltid =) Ska bli kul å få spana in lghten. Bara å försöka knäppa ngn ny bild! Så nyfiken! Fast iofs så ska jag snart se till å komma ner så ja får träffa dig! Å KRAMAS!!!

2008-05-24 @ 18:10:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0