Studentfest på torsdag

På torsdag ska vi på student fest! Min kusin tar studenten då :) Ska bli trevligt att träffa släkten!.  Åka dit med den nya bilen, föresten så har mamma med köpt ny bil :). Hon ska hämta den idag...  Volvo S60 tror jag det var!

Var på stranden igår med syrran! Första gången Hampus var på strand :).. Vi badade och hade trevligt! När vi skulle fika ville inte alls Hampus upp så vi fick bära upp honom :). Såklart glömde jag kameran! *fan* 

Förra veckan lärde sig Hampus ett nytt ord :). Bappen elle bappis :)..  Hörs så gulligt!

Undrar vad det var med honom i natt. Vid halv tolv vaknade hanoch var orolig på något sätt. Sen började han hosta- och sen spydde han upp middagen! Hostade jätte konstigt- rasligt.. Hest... Så det slutade med att jag fick gå upp med honom så pontus kunde sova.. sen kollade vi i läkarböcker- kissade 3 gånger, gjorde lit olika drickor till honom- sen satt vi tyst i soffan och mös.. Sen somnade vi.. Men fy vad obekvämt man ha sovit.. Vi får ta oss en tupplur sen  :).

Hoppas alla får en bra dag idag!.

// Diana


Kommentarer
Anonym

Det är inte särskilt smart att snacka skit via en blogg...

2008-06-03 @ 23:03:03
Juliasmamma

Oj vilken kommentar du fått av anonym..

Rätt mesigt att inte våga skriva vem man är när man gör ett sådant uttalande...

Sluta inte blogga familjen johansson! Jag vill läsa om er :-)

2008-06-04 @ 17:43:35
Sara o Leonora

Ojj, låter lite som psedokrupp, falsk krupp om du vet vad det är?? Låter jättehemskt hest o skällig hosta men det brukar gå över av sig själv. Skönt det gjorde det!! :-D Kul blogg förresten ;)

2008-06-08 @ 21:04:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0