Shopping dag!

Idag har det verkligen varit en shopping dag :).

Dagen började med att det var vaccination och läkarbesök på BVC!  Han vägde 12 265g, längden glömde hon att säga till mig =(..  Han fick sin lilla spruta och allt var bra!.

Sen gick vi till min syster på hennes jobb, pratade lite och hon frågade om vi inte kunde åka in till stan efter hon slutat.. Så jag och hampus gick in till apoteket så länge.. Köpte saker som barnmorskan sagt var bra att ha med sig när man åker utomlands
** Tempen ( har redan en så jag behövde inte köpa ;).
** Vätskeersättning
** Alvedon
** Nässpray

så det handlade vi och sen gick vi in om Hemköp och köpte oss lite dricka! Blev en tur med "leksaksbilen" som står inne på kronprinsen också! Varsin bulle på cafeet och sen blev det lagom att möta syrran!. Handlade jordgubbar och åt dem när vi gick in till stan!. Har säkert köpt jordgubbar vid 4 till fällen nu! Aldrig köpt så mycket jordgubbar förr :)

Sen blev det en del shopping!.

på HM- kläder till Hampus
två skjortor
1 par shorts
1 ny sommarhatt

BR leksaksaffären- Till hampus
En stor nallephu fotboll
en badboll till rhodos!.

X-change
Växlade in dem siste pengarna till resan

Telia:
Förlängde mitt abbonomang och fick köpa en mobil för bara ett par hundra kronor :)..
Så nu har jag en sony eriksson w660i.. 

Åhlens
Två stycken plånböker, en ny och en till rhodos!.
Samt en ny "hand"väska!. En mellanstor som man kan få ner det man behöver :)

Hel nöjd med mina inköp :)..

Har varit en underbar dag! Så kul att umgås med Hampemannnen- han är så snäll :).. Det tog nog på krafterna att shoppa så mycket med sin mamma och moster =).. Somnade så fort han kom ner i sängen, så nu sitter man här och allt är så tyst :).. pontus är i duschen- han ska börja gå ner i vikt nu på allvar! Så han har börjat promenera varje kväll! :).. Duktigt av honom :).

och tyvärr kunde jag inte träffa alexandra, det var inte alls bra med henne =(.. Hoppas vi snart får träffa henne! Var några månader sen sist!.

Annars har jag inte så mycket mer att tillägga!

Ha en härlig kväll!

// Out






Kommentarer
Denise

Jag såg dig och Hampus i stan idag=)

2008-06-10 @ 23:11:47
URL: http://snisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0