Extra besök hos Bm! + cellprov

HEJ!:

Var idag på extra besök hos en barnmorska som gjorde en gynundersökning då jag "blöder".  Gjorde en koll och det såg bra ut!. Hon passade även på att ta ett cellprov!.

Har fått tid till Ultraljudet- minns inte om jag hade skrivit med det innan i bloggen :).. iallafall 27 juni :)...


Fick ett  intressant kommentar i bloggen!.
: någon om hade skrivit att vår lägenhet (den gamla) heller inte var i så bra skick!. Och så är du anonym? Undrar vem du är?!. Eftersom jag antar att du känner mig och har varit i den gamla lägenheten??? 

Annars kan man inte yttra sig tycker jag..  Det fanns ett rum som behövdes göras vid. Samt en vägg!. Sen är det en jäkla skillnad på att få lägenheten renoverad av hyresvärlden, eller åtminstonde få färgen betald, utan någon extra kostnad på hyran och som här- får betala för något ,någon annan har orsakat..  6000 kr närmare bestämt- endast för Hampus rum..



Kände bara för att "arga" av mig lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0