Sista jobbvecko-dagen idag!.

kan man säga så? Sista jobbvecko- dagen =).  Iidag slutar jag nämligen jobbet på vardagarna =).. Jobbar i morgon - Lördag och kommer bara jobba lördagar nu fram över!. Annars kommer jag gå hemma med vår plutt!.

Åkte till mina föräldrar igår som bor utanför skurup!. Resan ditt gick bra, sov hela vägen.. Värre var det när vi skulle hem.. Bara 5 minuter hemifrån så kom all dricka han hade i magen =(. Fick stanna bilen, ta ut honom, klä av honom och torka honom så gott det gick. Det är inte ofta han kräker nu, men när han väl gör det mår vi så dåligt allihopa.. Det blir rena rama paniken och vi försöker få ut honom så fort som möjligt i friska luften. Han blir själv ledsen dessutom. Igår gick det bättre, han kräkte och vi torkade honom sen var han glad igen! Hemma blev det snabbdusch fast han inte alls var sugen på det.. Välling- blöjbyte sen gick jag och hampus och la oss. Somnade gott!.

Pontus skulle få sin båtplats den 1 augusti- men han som har platsen nu ( blivit vräkt) vägrar flytta sin båt.. JAHA- hur gör man då? Finns inte mycket man tydligen kan göra åt saken?!.  Finns ingen båtbärgare och man kan inte ge böter på en båt?!.  *märkligt*.

Iallafall igår blev det en del bilder- börjar lära mig objektivet nu :).




Inte det finaste att ta på men det var skoj iallafall :)

Fler foton finns på vår billddagbok- såklart :).
Och föresten - vi har byttat användarnamn!

Vi heter nu VaraHjartan!.

http://varahjartan.bilddagboken.se

Ville ha vårahjärtan men man fick inte använda åäö =(.

Sen har vi dagens fynd!.


Till vår tjej!.


Också till vår tjej :).


Saker till vår son :)
Byxor och en väst.

Allt för idag!. Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0