Pepparkakor *Gott*



Börjar dagen med ett nytt bus från Hampus!.
Innan förde han köksstolarna till diskbänken för att "diska" och stoppa saker i micron! Nu kör han på en annan variant.. Kylskåpet!.  Wow! det var ju häftigt att stå där och möblera om! Dock tycker inte jag detsamma!

Sedan har han börjat vakna på nätterna och ropa på mig, MAMMA säger han! -- BAPPIS!. Ger jag han nappen somnar han om igen..han får en flaska välling vid sex tiden när Pontus eller jag gick till jobb.. Nu väckte han mig halv tre förra natten och jag trodde klockan var sex så jag gick upp- kissade samtidigt som vällingen stod och värmdes.. Tittade sen på klockan!. Lurare där! :)

Stor  handlade i onsdags, brukar inte göra det men nu gjorde jag! Gick bland brödet och hittade PEPPARKAKOR! Blev så sugen att jag köpet ett paket!

Igår gick vi på förmiddagen och träffade Kevin och Johanna, fikade- sen till lekplatsen en liten stund.. Hämtade ut mitt HM paket.. Munktröja till Hampus, en body till Nathalie, ettt par mamambyxor och en mammatröja!. Allt passade perfekt :).
Kom hem så hade jag fått ytterliggare en avi!. Väntart på fler så vi får se om fler dycker upp när posten kommer! Köpt lite tradera saker!. Och väntar på mitt Halens paket!.

Sen ringde Johanna, vi möttes upp igen och åkte till festivalen!. Åt lite, Kevin åkte karuseller och sen sänkte han en brandman :). *duktigt av honom!!. 4 år gammal :).  Sen kollade vi lite stånd, sen mc donals och sen tog vi bussen hem!.
Lagom hemma var det sängdags för hampe!.

Idag är det fyrverkerier- ska se om det blir med älskling jag går dit med eller med mamma!: Tänkte fota lite :)...

det var allt för idag!

Ha en underbar helg!.

// Diana


Kommentarer
Jenny

haha... så sött, påkommen i kylskåpet ;)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0