Ingen vagn men nya kläder :)

Blev ingen vagn igår, efter att ha visat Pontus annonsen hade hon ändrat den.. Nu var det lite saker som skulle göras på den, och det är jag inte intresserad av. Då kan vi lika bra vänta lite, fick en fråga om vilken vagn det var, och det är emmaljunga twin cerox 360!. Det är den enda vagn som verkar lättkörd och så har jag barnen mot mig!. Jag tycker inte om när jag inte kan se mina barn!. Så det är en enorm stordel om dem sitter mot mig!.

Ska hämta HM kläder idag :). Hade beställt lite mammakläder! Hopppas få mitt halenspaket också så kan jag hämta ut dem samtidigt.. blir annars ett himla springande!.

Har Hampus här i mitt knä,  han behövs klippas igen!. var inte längesen farmor klippte han sist!. Värsta ogräset :)

vad ska man mer skriva i en blogg om? Några tips om vad ni vill läsa om?? =)..


// Diana


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0