Halens shopping!

Idag har jag handlat lite på halens!.
Nya gardiner till köket och vårt sovrum!. Och ett sängöverkast till vår säng blev det!.  Får se hur det blir sen när det kommer upp!.

Skulle vilja möblera om- bytta Hampus rum med vårt men det är för mycket jobb med det!. Sen är det nog bra som det är faktiskt.. Men tycker inte vi får vårt sovrum snyggt bara.. Det är väldigt litet. Hoppas det blir snyggt  med dem nya gardinerna bara!. Och ett sängöverkast- det kan göra mycket!.

Längtar till tisdag- då är det barnmorskan som gäller.. Träffar den barnmorska som ska följa mig resten av dem 15 veckor som är kvar!.  På onsdag är det tid för det 3d/4d :).  Vet inte varför men det känns inte så lockade med 3d/d4 längre.. kanske för att jag känner att jag skulle vilja ha dem pengarna till annat?  Jag vill till Ullared och köpa massa bebissaker samt till hemmet!. Jag vet ju att bebisen mår bra där inne och när jag ser på andras 3d så tycker jag inte man ser så tydligt som jag önskar man hade gjort..  Hmm jag har nog bara förvirrade tankar just nu... jag har längtat efter detta 3d/4d hur länge som helst...

Pontus tog lite bilder på mig/magen nyss...


Med mina mammabyxor på :).. v 25+4!





Kommentarer
Kerstin

wow vad tjock du har blivit skratt

2008-08-17 @ 20:37:59
Emelie - http://familjenbrocka.blogg.se

Vad fin mage du har

2008-08-17 @ 22:19:00
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0