Strul med bloggen?

¨Någon mer som bloggen strular för? Jag har skrivit inlägg som aldrig kommit in... Skumt..!

Iallfall så mår jag bättre idag och igår var det också ok!. Ska inte säga det är bra för jag mår fortfarande illa men inte lika mycket och jag kan röra på mig! *skönt*!
Har inte fått tummen loss att ringa till barnmorska för inskrvning! Är nu i v 9!  Så det är ju ingen brådska :)
Brösten har blivit större * det är det enda roliga just nu hahahah*.

Annars har det inte hänt så mycket! Inhandlat en bokhylla till Hampus!.  Ville köpa växa säng till honom också med ekonomin tillät det inte.. Har ju innestående lön så jag fick bara lön för mitt lördagsjobb och för två veckor på bron! Så det räcker till mat och räkningar men inte mycket mer än så- så säng får vänta!!!

Fick blommor utav Pontus kompis Jonas så jag har nyss satt dem i blomsterlådan och möblerade ute på balkongen! :) Får se vad Pontus säger när han kommer hem :)... Om tre timmar kommer POntus och Jonas så ska vi göra hemgjorda pizzor!! *GOTT*.

Annars har vi varit barnlediga i natt :)..
Vi åkte till Ystad bryggeri igår och åt plankstek!.  Hampus farmor hade Hampe så jag och Pontus fick lite egen tid! *uppskattas*..  Så vi hade natten för oss själva också och sov ända till 10 :). Tog sen bilen och körde och handlade lite och när vi kom hem lekte Hampus på gården med Farmor och en tjej han hade raggat upp :). Tycker dock han är för liten så hon fick inte följa med hem vilket hon säkerligen ville då hon jagade Hampus vart han än gick!.  *haha*

Ja det var allt för denna helgen!.

Hoppas ni andra har haft en kanon helg!!

// Out image28



Kommentarer
Jenny

Undrade just varför det inte blev några fler inlägg i veckan :)

Låter gott med barnledighet, något man inte får glömma att ta ibland :)

Ha det gott!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0