Äntligen kan han leka på sitt rum!

Äntligen ka Hampus leka på sitt rum.. Det enda som ska fixas är en växasäng! Den ska stådär spjälsängen står för tillfället...  Sen ska spjälisen in till oss där bf därmar sig.. Och sen när det inte är mer mat på natten får vi se om båda barnen flyttar in gemensamt till sitt rum!. Hampus sover ju hos oss och vi älskar det alla tre :)...  Det är såå mysigt att ligga och snutta på honom :). Nu äter han inte på natten längre, vaknar inte och ligger inte kloss intill en längre som han gjorde förr så man får plats ändå :).  Men med nästa barn kan man omöjligt ha en två åring, en gubbe och en nyfödd brevid en :) så det blir hårdträna på att ligga i spjälis för den nye :).

     

Finns mer bilder på bilddagboken...


En sak jag är glad över- jag har inte spytt sen i onsdags :) Dock mår jag illa men jag tror jag behöver några järntabletter eller så... Tror det har med mitt blodtryck att göra eller något sådant!. Ska försöka ringa till Barnmorskan i morgon.. Har ringt dit men ringer alltid fel tider... 
 
I fredags var vi hjos mina föräldrar och grillade :) Det var jätte trevligt.. Mamma tror det blir en flicka!. 
I lördags tog vi det lugnt!.  Jag hade jobbat på förmiddagen, sen kom svärmor och gick och lekte lite med Hampe! Då hade pappa storstädat Hampus rum och satt upp tavlor och hyllor!. Blev fint!. Ska ha andra gardiner bara.. och lite fler runda mattor i olika färger.. Det ska vara mycket färger på barnens rum!. Ska sätta upp några stora svarta tavlor sedan också.. ska bara hitta fina motiv att ha i tavlorna!. Sen på kvällen åkte jag till min mormor och hälsade på! När jag kom hem sov Hampe så det var mysigt att få krypa ner till honom och pussa lite på honom innan man somnade!.

Idag har det inte hänt mycket.. söndag = slappe dag. Städat lite. Dammsugat all dante hår!. Vattnat blommor och sådant smått..  Lagt upp bilder på bildddagboken för er som är nyfikna :)

http://crazyfamily.bilddagboken.se/p/main.html

// Out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0