Hej kommentarer :)

Jag får be om ursäkt!
Jag har den där blogg appen.. Den är värdelös ska jag be om få tala om. Jag har inte sett att jag fått kommentarer! Jag var först tvungen att godkänna dem men det har jag inte valt att jag måste göra!
Vad roligt det var iallafall och se att ni hade skrivit :).

Vaniljbullarnas recept skriver jag ut ikväll. Ska även försöka göra lösenskyddade inlägg .. Jag vill skriva om något personligt. . Säkert helt ointressant för många av er men själv just nu läser jag hur många bloggar som helst om det jag med tänkte blogga om och folk kanske har frågor om det senare så ja. Därför blir det hemliga inlägg till en början. Ska bara försöka lista ut hur man gör! Nu ska jag jobba på och inte ha någon rast så jag kommer hem lite tidigare idag!


Kommentarer
Louise

Har oxå haft problem med appen, men efter att raderat den och laddat ner igen så gick de bättre. Men mina på appen måste oxå godkännas men inte om du går in via datorn. Skumt.

Nyfiken på dina hemliga inlägg:)

2012-09-19 @ 10:40:46
URL: http://lisnilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0