Nästa år!

Jag gillar att året börjar närmsta sig slutet. Jag kommer njuta av julen för den gillar jag. Jag försöker bygga en tradition för vår familj. Saker barnen ska ha som fina barndomsminnen när dem är vuxna :). Och dem jultraditionerna jag hade när jag var liten ska jag ge vidare till barnen. Mycket bak ska det också bli :).

Jag ser extra mycket fram mot julen för då är jag närmare min dröm. Som många av mina vänner vet har jag haft en "dröm" i flera år. Men jag har inte vågat riktigt fören 2 månader sen, då tog jag beslutet att nu ska det ske! När jag väl bestämde mig kollade jag runt på nätet och blev nästan besatt- nu har jag lugnat mig och kan istället njuta av livet i nuet och inte jäkta fram tiden :).
Det jag pratar är om en plastikoperation. Vad det är om kan jag prata om en annan gång.

Nu ska denna frun sova!




Kommentarer
Eva

Då är vi två om den saken...

2012-10-25 @ 15:55:09
Eva

Samma biograf och tid också?

2012-10-27 @ 21:24:44
Anonym

Plastik var då? :) Nyfiken till tänderna!

2012-10-28 @ 21:17:51
Eva

nej, dom kan "inte" ge mig heltid... Men får ändå ut en bra lön, men hur fan får man det till att räcka till?

2012-10-29 @ 15:52:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0