Mosters älsklingar <3

Ja det känns konstigt att säga att jag är moster :). Moster är ju monika :) men nu är jag också det och igår träffade jag dem :). Dem fick vara 8 dagar på sjukhuset men i onsdags fick dem äntligen komma hem och igår åkte jag hem där. Syrran satte mig i jobb direkt med att bytta blöja på Nelly som är storasyster men minst :). Hon vägde nu 2200 g och var 45 lång. Hon var verkligen en minibebis och bytta blöja på en sån liten var lite svårare men Gud vad kul och mysigt :) sen skulle hon äta och eftersom dem får flaska fick jag göra det :). Jag skulle åka hem sen men då vaknade Fanny och då var det hennes tur med blöja och nya pyjamasen som jag hade köpt. Blev matning där med och massa pussar innan jag lämnade familjen rindfalk och körde hem till mina sovande barn :).

Ja att bli moster var väldans mysigt! :) att få mysa med dem men slippa att gå upp på natten- underbart ;).



Kommentarer
Eva

Ååååh, herriguud så söta o så SMÅ... Man blir bebissjuk!

2012-10-22 @ 06:40:56
URL: http://minioiman.blogg.se
Eva

Åååh, sålde ni den fina... Trodde han skulle hålla sig från att sälja den... :P

2012-10-23 @ 07:10:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0