En dejt, idag, en dejt i morgon!

Nu ska min arbetsdag börja. Har en hel ny vecka framför mig. Veckan börjar bra för jag har en dejt med en söt tjej! Hon är en ny vän, träffats via andra vänner. Och idag ska vi luncha ihop- det ser jag framemot :).

I morgon ska jag på dejt med ;) med min man och svägerska! Farmor ska passa barnen och vi ska på bio och se filmen Ted!

Jag är glad att jag har en svägerska som man går bra ihop med! Vi brukar ju träffas på tu man hand och äta ihop eller bara fördriva tiden :). Vi har varit på bio ihop innan med och sett Twligth som vi båda älskar! I november är det dags igen för då är det sista filmen som kommer- åh älskar Edwards kärlek för Bella. Kär i den kärleken!

Åh i veckan ska vi få en ny säng :) längtar att få vårt sovrum fixat :). Sen är det bara nathalies rum kvar som ska stylas om :).
Det är den kända sängramen Malm från Ikea som vi ska få! Eftersom vi har sneväg blir det bra till vårt rum!

Nej nu ska jag börja dagen! Ha en fin måndag!



Kommentarer
Ida

en åhh, då kunde ni ju köpt vår!! Vi ska ha ny stomme o vill blir av med vår i ek!! Kram påer =)

2012-10-09 @ 10:13:16
URL: http://idachristensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0