Söndag.

Igår var det söndag. Ja vad gjorde vi ?!.      
Ja jag städade som jag alltid gör på helgen- mer eller mindre. Jag satt ute på facebook skurupsloppis och just i rätt tid skrev någon ut att hon hade flickleksaker bortskänkes! Jag kastade in barnen i bilen och for i väg! Hampus blev åksjuk och spydde i bilen lagom framme för att hämta sakerna. Så han fick sitta naken hem.
Väl hemma fick jag städa bilen och sedan tog vi in sakerna och tittade igenom. Var massa saker som kom till användning även för Hampus del :) 
 
Sedan hjälpte Nathalie mig med maten :) och så gick vi en runda så dem fick sparka på sparkcyklarna :) Det var den söndagen det.
 
 
 
 
         
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                


Kommentarer
Eva

Haha, ja dom är snygga o så mkt lättare o köra än 528an. Ett glidåk med andra ord.

Åh ja.. Edward, dregglar lite eller rättare sagt mycket. Mums vilket ögongodis.

2012-11-06 @ 18:38:29
Eva

Tusan också... Nu blev jag arg för att twilight förstör min komedi-tisdag som visas kl 20. =(

2012-11-06 @ 19:56:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0