Lördag

Sitter vid köksbordet nu. Lagade mat innan, någon fisk. Det blev katastrof. Urk..

Så jag och Hampus körde till affären och handlade något gott till ikväll istället.
Annars har jag bara städar lite idag, hållt på med tvätten, suttit vid datorn lite. Vår dator är snart 6 år gammal och är verkligen så sliten. Man kan inte göra mycket på den för stt den ska stanna upp. Så jag har beslutat mig att köpa en mini pc, eller en vanlig bärbar. Tror jag kikar efter en begagnad också eftersom jag vill ha den nu och nu är det jul då alla pengar ska gå till julklappar och mat och sådant.

Sedan har vi ju lyckats bli gravida i en sådan månad där barnen vill komma slutet mot året vilket betyder extra dyrt för oss :).

Barnen har haft gemensamt kalas innan men detta året ska dem ha det var för sig, så känner dem sig nog extra speciella på sina dagar :) Hampus ska dessutom ha sitt första kalas med kompisarna också :).

Nathalie fyller år nu på fredag, 4 år blir vår dam :).
Tänk vad tiden går fort! :)

I morgon är det söndag. Då ska jag faktiskt försöka skita i att städa och tvätta utan bara ta det riktigt lugnt!

Ha en skön lördagkväll.



Kommentarer
Eva

Helt rätt. Men om du skall ha egna kamerabilder på datorn n kanske skall föra över dom på skivor så får du nog välja något större.

2012-11-18 @ 19:30:04
Eva

Tips till fisken är att köpa Philadelphiaost med smak och kleta på o in ugnen. Super gott!!

Min heter acer

2012-11-18 @ 21:02:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0