God morgon!!!

Igår var det fredag.! Himla skönt. Det var jobb och sedan åkte jag till bokskogen med syrran och flickorna. Pappa Pontus fick hämtat barnen och tog en litet snack på fritid då det går lite vilt till där. Hampus har svårt att koncentrera sig och sedan har en kompis till honom slagit han 2 ggr nu och puttat på Hampus så han fått näsblod. Så Pontus ville åka dit och prata . Lagom tills jag kom hem körde jag och handlade pizza. Pontus och barnen hade handlar godis sen innan så efter pigan blev det tända ljus och sen godiset fram. Vid halv åtta somnade barnen gott tillsammans i nathalies säng :).
Jag tror jag somnade vid 22 ;). Nu är barnen uppe och leker och jag och Pontus ligger kvar i sängen, han sover. Idag blir det varma bullar till frukost- gott!

Får se vad dagen erbjuder på denna lördag! Några förslag ???




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0