gladare bloggare!

Nu är denna bloggerskan glad. För nu kan hon blogga och surfa lättare. Hon har gått och blivit med laptop.
Vår gamle dator hade man inte så mycket lust att sparka igång, endast i nödfall.
Jag hittade en bra begagnad laptop och efter lite trix med internet så lyckades pontus klara ut det =).
 
 
Så nu ligger jag och knappar runder med den medans pontus ligger och tittar på tv. Barnen har precis kommit i säng. Det blev sent idag med allt för att jag jobbade över. Har haft tre extra jobb bara på denna veckan.Jätte kul med extra pengar.. Synd bara att jag inte fick dem denna månaden.. Dem skulle ha kommit för extra jobb jag gjorde i sep men där dök inte upp några. Antar att min arbetsledare glömt att lämna in den lappen till hon som sköter lönerna. Får mer nästa månad helt enkelt.
 
Och så har Hampus och jag läst läxa. Han har börjat få läxa nu varje fredag. Det är en lättläst bok som vi ska läsa med honom. Det kommer upprepade ord som han så småningom ska lära känna igen. Får den på fredagen och ska vara inlämnad på onsdagen därpå. Han är inte så jätte glad för skolan och saknar den tid på förskolan då man lekte för det mesta, och sina andra vänner där... Hoppas det snart vänder för honom. Nathalie är en mysis så hon vill heller inte gå på förskolan utan vill hellre vara hemma och mysa om hon får bestämmda :). Gärna klänga på mig också.. Mina barn är väldigt mammiga, speciellt Nathalie :).
 
Och den lilla fröken fyller år om 2 dagar :). Då blir det kalas med dem närmaste i familjen. Och så blir det tårtbuffe tror jag!
 
Ja det var det hela för idag. Ska surfa vidare nu :)
 
Hörs i morgon :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0