Idag är det en ny månad! Denna månad gifte...

Idag är det en ny månad! Denna månad gifter jag mig :) bara 25 dagar kvar . Längtar att få bära min klänning, ta på mig mina nya ringar, att vara gift och den stors festen med nära och kära :). Idag kommer Martina vår fotograf. Vi har träffats en gång innan och pratat. Idag kommer hon hit och träffar familjen, ska köra och visa henne vart kyrkan är och bygdegården. Och så ska vi se vart vi kan fotograferas. Blir också lite provfotning :). Ha en skön ledig dag gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0