Hej och håå! I morse regnade det ganska br...

Hej och håå! I morse regnade det ganska bra, jag och Hampus låg under täcket och tittade ut! Idag ska dem på utflykt igen. Biblioteket och statsparken där det finns rolig lekplats! Hoppas dem får skoj! Hampus var nu inne på sin tredje flickvän- Emma denna gång, hoppas det inte håller i sig när han blir äldre att byta tjej varannan vecka ;) Vi körde två bilar in till stan idag för att pontus skulle göra något efter jobb och jag kunde sluta tidigare och vara hemma med barnen städa lite, fixa till mig ikväll men Pontus ringde och sa att Volvon hade gått sönder så hans arbetskamrat fick bogsera honom till Alex. Alex är Pontus släktings man som har bilverkstad i vintrie. Men det går att fixa den så Pontus var inte arg som han annars lätt blir :). Så det blir att jag måste vänta på Pontus ändå :(. Drygt :( Ja ikväll ska vi ut och äta med vänner- ska bli mysigt! Jag har aldrig varit på den restaurangen för så det ska bli intressant. Se om dem har lax för det är jag sugen på idag :). I morgon bitti kl 09 ska nathalie och jag vara hos deras gammelfarmor inger på frukost. Sen ska vi till plantagen och köpa frukträd som vi fick av henne i julklapp! Efter det ska vi hämta upp Marine och åka och shoppa bröllopskor och bh till mine! Låna hennes tång, krama min klänning och fixa ev slöjan! :) sen på kvällen ska vi träffa vår "nya" fotograf! På söndag blir det tysklandsresa med båt - barnen längtar så :) Det är våran helg! Hoppas ni får lika fin helg som oss! Om 15 dagar smäller det!!!! Johooooo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0