Fixa lite handdukar, kanske ett litet doft...

img_3242 (MMS)

Fixa lite handdukar, kanske ett litet doftljus? Fixa sprit. Lakan. Förstora bordsplaceringen. Köpa mer kopienringspapper och skriva ut från datorn. Eventuellt träffa sminkören. Träffa Marine och se över lite saker med henne + hjälpa henne med skor! Fixa naglarna. Fest, middag med vänner. Träffa präst en igen.  Barnen ska prova sina kläder igen. Pontus ska köpa skjorta. Ja det börjat bli trångt i kalendern och då jag ju bara skrivit in det viktigaste. Inte småsaker na. Får ta tag i det mesta snart för veckan innan vill jag bara kunna pusta ut och vila!  Egentligen skulle jag även haft en beskrivning om varje gäst men kanske 6 st av alla gäster har kunnat lämna en beskrivning om dem och jag vill inte hålla på att tjata så därför hoppar jag över det :/  det blir nog bra ändå!  Nu ska jag jobba vidare så jag kan handla nagellack sen! Tjingeling!  19 dagar kvar....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0