En del av mig saknas.

Ja min iphone är skadad. Som tur ska den opereras så jag får tillbaka den på onsdag och då kommer jag bli hel igen <3

Utan min iphone kan jag inte blogga eller facebokka... =(

Jag har inga nummer på min mobil heller så folk får kontakta mig. Så undrar ni mina vänner varför jag inte ringer eller skickar sms, samt svarar på fejjan vet ni varför.
Just nu fick jag låna pontus iphone+ internet så jag kunde betala mina räkningar.

Fick även 2/3 paket idag så nu inväntar jag bara det sista paketet sen är ALLT inhandlat till bröllopet förutom mat och dryck :)


Nu ska jag ge Nathalie sin anka = astmamedicinen + 4 tabletter 3 ggr om dagen i 5 dagar för hennes urinvägsinflammation =( som vi fick reda på idag från vårdcentralen.. Min lilla goa Nathalie <3!

vad helgen bjuder på får vi se!




Kommentarer
Pernilla

Naw, är hon sjuk, hoppas hon blir bra snart. Skulle vi träffas över en middag? Kram

2012-03-23 @ 20:45:44
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0