Varsigod! En liten kort uppdatering!

Ja här kommer en liten uppdatering om vad som hänt och händer  i vårt liv som familjen Andersson.! 
 
  • Vi har en byggarbetsplats på vår framsida!
  • Vi har fått in nya fönster på hela nedre plan som min kära pappa hjälpt oss att sätta dit.
  • Min man har kämpat hårt med att få ner all puts på vårt hus och grunden.
  • Han har också dragit rör för att få bort regnvattnet.
  • Vi har hittat en duktig murare som snart är färdig med att putsa om vårt hus!
  • Mannen och min pappa håller nu på med taket!
  • Vi har fått en ny familjemedlem men det har jag nog kanske hunnit skriva sen innan? Bamse heter han iallafall och är en väldigt go hund och vi är jätte glada att han kom till oss!
  • Min syster som bloggat lite smått om resan att kunna bli gravid är nu gravid och väntar tvillingar i november!
  • I augusti åker vi till kreta med mina föräldrar vilket vi läntar till nu när det är "skit"väder ute!
  • Hampus börjar nollan nästa månad och Nathalie börjar på stora avdelningen!
  • Jag funderar starkt på att inskaffa en ny fotostudio  igen :) 
 
Ja det var det som hänt på senaste! Fixade snabbt bloggen till Pernilla igår och blev sugen med att ändra min då den var gammal så det fick bli ett litet inlägg samtidigt ;)..
 
Hej! 


Kommentarer
Pernilla

Va roligt med em uppdatering :). Jättefin sidan blev. Kramar

2012-07-15 @ 21:38:08
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se
nyfiken läsare

Kul med uppdatering :-) nBlev en mkt fin sida!
Underbart kul för din syster, jag läste hennes blogg ibland förr. Har hon en ny blogg nu eller hon bloggar inte alls?

2012-07-24 @ 19:54:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0